söndag 11 april 2010

Nordiska trädgårdar 2010

Massa härlig inspiration i möten med utställningsträdgårdar, montrar, växter, fröer - och trädgårdsmänniskor! Väntade och överraskande möten bland många många människor i mässhallarna. Igår bloggades om en träff, och plötsligt befann vi oss mitt i en samling människor, som alla kände till varandras bloggar och som nu fick ansikten. Häftigt - och väldigt roligt!!

Bilden kommer från Skånes monter, dit vi återvände flera gånger och lyssnade på visdomsord av olika föreläsare och njöt både platsen och sällskapet.

Så mycket att ta in! Dagen var visserligen lång, men mässan välfylld. Men vad stack ut? Zetas monter. Oj vad de är bra. "Vilka är det här?" hörde jag någon fråga när jag satt på huk och försökte fånga stämningen på bild. "Zetas förstås. Ja, det är ju klart" hördes personen svara sig själv. Och jag hör mig själv säga "Eller hur!!!" från min hukande ställning och vi tittade i ett beundrande samförstånd på varandra: "De är bara så braaaaa."

4 kommentarer:

  1. Ja, det var verkligen kul att träffas och få lite ansikten på bloggare!

    Gillade också Skånes monter mycket (drömmer om att flytta till Skåne någon gång....)

    Ha' det gott!
    /Charlotte

    SvaraRadera
  2. Hej, Vad kul att hitta hit! Det var verkligen spännande att träffa så många bloggare i AoT:s monter igår. Ha det gott så länge,
    Charlotta

    SvaraRadera
  3. Låter som en spännande och inspirerande helg i Stockholm :) Ser fram emot att höra mer när vi ses!

    SvaraRadera